G'DAG

Kom hem för en stund sen men kände inte för att blogg **skäms** no-läxförhöret gick ''bra'' tror jag och man blir rätt så ''avslappnad'' när dem säger att det räknas med i betyget ellerhur sen hade vi so sen svenska det var roliga lektioner och det beror på att läraren är rolig hihi hmm dagens outfit bestod av eeh hmm vad hade jag på mig nu igen nu minns jag:
korta gröna capri byxer väldigt sköna
och en svart top hihi
jag ska ut idag med mina kompisar  till malmöfestivalen men det blir lite senare på kvällen och jag ska få min nya mobil idag vilket innebär massa bilder hehe vad ska ni göra idag  då?

Kommentarer
Postat av: Krille

Min dag har vart helt klockren haha :)

hur många besökare per dag har du ungefär? :)

2009-08-20 @ 16:18:01
URL: http://krillewelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback