HEJ MINA SUNSHINES

Idag så har jag varit i skolan pluggat och allt annat man ska göra i en skola dagens dresscode har jag glömt att ta bild på men det var svarta shorts vit baslinne och kofta senare frog jag och eldina till st petri skolan för att vi ska på en gymnasie mattekurs A hihi och där fanns det hottisar hihi men vi fick veta att nästa vecka så ska vi göra ett diagnos vilket bestämmer vilken grupp man ska gå i det var tre andra killar från vår klass sen på vägen hem tog vi en massa roliga bilder som vi bjuder på

vid bron till ''inre staden'' eller vad det heter

kyrokogården

eldina haha

eldina igen

den bjuder jag på
 
fina blommor

sen gick vi in till systrarna gren och jag hittade den här bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback