HEMMA

Nu kom jag hem från skolan vi började med engelska vi måste skriva en novell på 99ord? hur ska de gå till och under engelskan hade vi även matte-diagnos vilket ingen visste om och det gick väl okej hoppas jag. Efter de hade vi svenska där vi ska börja skriva noveller även där. Sen hade vi lunch det var panerad fisk helt okej tycker jag och sista lektionen var so ovh det var geografi och det handlar om Nordamerika kul va men hela lektionen gick på att vi kollade på två filmer och de var booorriinnggg. Dagen outfit var jeans, lila top och kofta hehe vad hae ni gjort idag då

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; okej, kul? :D

Jag lyssnar på musik :)

2009-08-19 @ 20:13:22
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback