WWW.GRATISBIO.SE



Jag är medlem i en superbra hemsida som heter Gratisbio.
Där kan man få gratis presentkort, superpresentkort och biobiljetter - genom att värva/tipsa folk, tävla om coola priser och andra saker. Och hur bra är inte de men det finns mer att berätta om Gratisbio 

Ni kan bli medlemar här .
Eller via min länk och om ni väljer via min länk så kan ni 50 startpoäng automatisk :D och ett sånt här erbjudande vill man ju inte missa ellerhur? .

Vad kan man få för 1000 poäng?
1000 poäng = ett superpresentkort på 300 kronor!

Och vad är då ett superpresentkort?
Superpresentkort = ett presentkort som du själv bestämmer vart du vill spendera pengarna på!
Du kan välja bland en hel del kända företag, bland annat H&M, Kicks, Din Sko, Åhlens, Gina tricot, Lindex osv.

 Hur samlar man poäng?
Det gör du genom att besöka hemsidor, värva andra medlemmar, tävla om fantastiska priser, göra erbjudanden, bli vän med någon när du loggar in eller skriver gästbok inlägg och det finns kända bloggearskor som är medlemar som tex Kenza och Foki själv är jag vän med Kenza och Foki väntar jag på . Ett enkelt sätt att ha roligt samtidigt som man tjänar på det, helt enkelt! Så vad väntar du på bli medlem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback